Vi på Polarpumpen tycker att det är viktigt att du får den hjälp du behöver. Vi vet att vi säljer produkter som är tekniskt komplexa och som du som kund förhoppningsvis inte måste köpa särskilt ofta. Därför ser vi till att våra säljare och vår kundtjänst har den kompetens som krävs för att du ska få hjälp och vägledning, när du vill förbättra ditt hus.
Vi på Polarpumpen vill gärna hjälpa dig. Vi säljer tekniskt komplexa produkter, som du inte köper särskilt ofta. Därför har våra säljare och vår kundtjänst den kompetens som krävs, så att du kan få support.
Leveransförseningar
På grund av Covid-19-epidemin, så kan försändelser komma att bli försenade då vissa av våra leverantörer har haft stopp i sin produktion. Vi försöker i största möjliga mån hålla våra kunder informerade angående de leveransdatum vi får till oss.
Har du ändå frågor angående leveranstid ber vi dig ställa dessa frågor genom att svara på det mail du fick med din orderbekräftelse. Vi kommer ta hand om din fråga så snart vi kan.
Handläggningstider reklamationer
På grund av Covid-19 -epidemin har vi längre handläggningstider än i normala fall. Handläggning, reservdelar och även tid för reparationen av installatör kan ha längre ledtider.
Du kan alltid chatta med vår support eller maila din fråga till [email protected]