Sveriges största installatörsnät
prisjakt stjärnor4,6
Delbetalning med Svea

Kundtjänst och reklamation

Vad behöver du hjälp med? Vår kundtjänst- och reklamationsavdelning finns för att stötta dig som behöver hjälp efter att handlat hos oss. På den här sidan hittar du också information runt frågor som ofta uppstår efter köp.

Leveransförseningar

På grund av Covid-19 pandemin, så kan försändelser komma att bli försenade då vissa av våra leverantörer har haft stopp i sin produktion. Vi försöker i största möjliga mån hålla våra kunder informerade angående de leveransdatum vi får till oss.

Har du ändå frågor angående leveranstid ber vi dig ställa dessa frågor genom att svara på det mail du fick med din orderbekräftelse. Vi kommer ta hand om din fråga så snart vi kan.

Handläggningstider reklamationer

På grund av Covid-19 pandemin har vi längre handläggningstider än i normala fall. Handläggning, reservdelar och även tid för reparationen av installatör kan ha längre ledtider.

Du kan alltid chatta med vår support eller maila din fråga till [email protected]

Handhavande för olika produkter

Behöver du hjälp med någon av dina produkter? Vi har samlat tips och skötselråd kring våra produktområden. Vilket område vill du läsa på om?

Kunskapsbanken

Vill du veta mer om luft-luftvärmepumpar? Kanske reda ut vilken kapacitet du behöver i ditt hus, eller få hjälp att hitta den bästa placeringen eller få tips och råd kring användande. Vad vill du veta?

Läs mer

Kundtjänst och reklamation


Telefon

0770-777 600

Måndag - Fredag:
9.00 - 17.00

Skriv din fråga i formuläret

* Obligatoriska fält

De personuppgifter du lämnar när du fyller i formuläret behandlas i enlighet med vår integritetspolicy